Wednesday 3 August 2011

Sanah Helwah..to me!

tq papa for a surprise birthday celebration =)

anak soleh mama yg xduk diam..hehe

kambing golek..

ada lebih 50 juadah..xlarat nak makan ^_^

lepas tarawih...makan ice cream lak..
yeah yeah..akim! akim!
::3rd August 2011::3rd Ramadhan 1432::
saya : papa, kita nak makan kat mana ni?..
hubby : kita makan kat Restoran Sidah la..
saya : sidah?..<saya terdiam>...okla..ikut papa je..

<sampai kat simpang Restoran Sidah, hubby terus je>

saya : aik..papa nak gi mana ni?..sidah dah lepas la papa..
hubby : hehehe...surprise..takpela..nanti mama tau la..
saya : ala..mama nak tau jugak..macam jauh je ni..

<tengok2, hubby lalu jalan ke Intekma Resort..terus masuk entrance & park kereta>

saya : <senyum lebar..tak terkata>..papa!..betul ke ni?..kita makan kat sini ke?
hubby : ye..jom2..cepat masuk..dah nak berbuka ni..<hubby sengeh je>

~ TQ PAPA..I LOVE YOU ~

No comments:

Post a Comment