Friday 5 August 2011

Anak-anak muridku..

Saya : Afnan...Afnan sayang muallimah tak?
Afnan : Sayang!
Saya : Sayang banyak mana?
Afnan : Banyak ni...(Afnan tunjukkan tangannya..dari lantai kelas ke syiling kelas)
Saya : Wow!!..banyaknya!..

Osama : Muallimah!..saya pun sayang muallimah jugak..sayang tinggi KLCC..
Saya : Woww!..tingginya...

Danial : Muallimah, saya pun sayang muallimah..dari bumi sampai ke matahari..
Saya : Wowwww!!!...banyaknya...Muallimah pun sayang semua orang..sayang banyak sangat..Lagi muallimah sayang kalau rajin, siapkan kerja muallimah, dengar cakap muallimah...
<dalam hati ni, tersenyum lebar, terhibur dengan keletah anak-anak murid...hahahahaa..alahai anak-anak muallimah>
_____________________________________________________________________

No comments:

Post a Comment