Friday, 28 December 2012

Muhammad dah nak sekolah

Asalamualaikum W.B.T.
Alhamdulillah, minggu ni dapat selesaikan urusan pendaftaran sekolah untuk anakanda Muhammad Farhi. Kami hantar dia ke Sekolah Sri Pintar untuk pra 4 tahun. Sekolah ni tempat saya mengajar. Sekolah ni ada sekolah menengah, sekolah rendah dan tadika (pra). Saya mengajar murid sekolah rendah dan sedar tak sedar, dah 6 tahun saya berkhidmat di situ. Alhamdulillah, syukur atas nikmatnya.

Sebelum buat keputusan untuk hantar anak saya ke situ, saya berminat juga nak hantarkan anak saya ke beberapa tadika lain. Bayaran permulaannya pun lebih kurang. Cuma, kami di Sri Pintar ada kelebihan dari segi pengurangan bayaran yuran bulanan sehingga 75 %...banyak tu..hehe. Selain tu juga, saya lebih yakin dan percaya pada guru-guru Sri Pintar dan tekad untuk menghantar anak saya ke sana. Alhamdulillah, syukur tak terhingga.

Harapan saya, moga anakanda tersayang, Muhammad Farhi, hidupnya sentiasa diberkati Allah, diberikan kesihatan dan kebahgiaan yang sempurna serta menjadi anak soleh yang hebat & cemerlang dunia & akhirat..Ameen Ya Robb. Anak saya ni memang sangat aktif. Seminit tak duduk diam. Mulut pun boleh tahan becoknya...volume pun kuat. Kalau bercakap tu, memang susah nak berhenti...siap ada gaya dan aksi lagi. Risau juga dibuatnya. Bila difikir2kan hal ni, memang tak lena tidur. Macamana lah anakanda ni nanti di sekolah ? Harap2 tak menyusahkan guru2nya. Maklumlah, guru2nya semua sahabat2 saya. Apapun, saya perlu yakin dan percaya pada anak saya dan yakin dan percaya juga pada guru2nya. Moga ada hikmahnya.

Muhd dgn uniform sekolah Sri Pintar...kopiah belum ada..

3 comments:

  1. salam ziarah n terus polow cikgu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete