Saturday, 24 November 2012

Cuti Sekolah | Crafting 1

Cuti sekolah kali ni, saya sibuk dengan macam2 projek...hehehe, kononnya. Sebenarnya, macam tu lah saya setiap tahun. Bila ada benda yang teringin nak dibuat, tapi tak berkesempatan, semuanya dilonggokkan dalam cuti sekolah. Terutamanya, cooking, baking, crafting, sewing, etc. Bila dapat buat tu, puas sangat rasa.

So, petang tadi, saya menyiapkan projek keychain saya. Saya mulakan dengan pack DIY yang saya beli secara online. Seronok bila dapat buat sendiri. Tak susah rupanya. 

Kitty Keychain...first trial..

Teddy Keychain...second trial..

Saya ni baru first time jahit blanket stitch ni. Jahitan ni pernah saya belajar masa sekolah dulu. Tapi, dah tak ingat. Jahit jelujur ok la...hehe. Memang masa sekolah dulu, mak suruh jahit jelujur baju kurung sendiri.

Ok, nak permisi dulu. Manfaatlah cuti sekolah ni sebaiknya...untuk diri, keluarga dan masyarakat. Moga hidup diberkati Allah...Ameen.

3 comments:

  1. Wah... kak wan dah buat key chain sekarang ni.. Tahniah.. Memang cantik.. Alhamdulillah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. malunyer..x pandai..cuba2 je..tp, razani ckp x elok gambar binatang..huhu.

    ReplyDelete